Skulle du vilja veta vilken fråga du bör ställa dig – så ofta du kan? Som gör skillnad? Jag fick ett nyhetsbrev från Redaktionen.se med och tänker att det är nog väldigt många som väljer att klicka på den länken. För visst blir man nyfiken…

Redaktionens nyhetsbrev....

Det här är intressant, och oftast helt avgörande. Hur författar du en länk? Det gäller ju att  skapa den där reflexen, så att läsaren inte kan göra annat än klicka.

Redaktionen.se är här en bra förebild tycker jag. Ett kort och personligt skrivet brev. Inte överdesignat – man får snabbt överblick. Allt annat vore konstigt eftersom de har böcker i ämnet.

Läsvärda artiklar och böcker hittar du alltså på Redaktionen.se – och själva frågan hittar du här :-)

ps – i en kommande artikel kommer jag att presentera en checklista för nyhetsbrev. 

0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.